Výhody hromadného rozesílání emailů

Proč je výhodné hromadné rozesílání emailů?

V době sociálních médií komunikace přes email stále hraje důležitou roli. Zákazníci svou elektronickou poštu otevírají několikrát denně a emailové zprávě věnují zpravidla větší pozornost než reklamnímu obrázku na sociální síti. Hromadné rozesílání emailů se tedy společnostem vyplácí. Zejména z důvodu nízké ceny, rychlého doručení informace a zacílení zákazníka.

Zákazník obvykle musí souhlasit s tím, aby mu hromadně rozesílané emaily byly posílány. Potvrzuje to zadáním své emailové adresy a souhlasem s určitými podmínkami. Často také musí zadat svou emailovou adresu při objednávce produktu, a ta je dále využívána společností. Kromě běžné ignorace zprávy má také zákazník obvykle možnost hromadně rozesílané emaily později odmítnout. Prodejci o tom přijde zpráva a tím pádem může svou nabídku stále zlepšovat a upravovat, aby byla co nejcílenější a nejefektivnější.

Výhoda hromadného rozesílání emailů je také to, že se prodejce dozví o nedoručitelných emailech (například z důvodu zadání chybné adresy zákazníkem nebo její zrušení). A tuto skutečnost může dále zahrnout do statistiky úspěšnosti jeho reklamy. U reklamních hromadně rozesílaných emailů je nejdůležitější chytlavý nadpis, nepříliš mnoho textu ve zprávě, který upozorňuje na to nejdůležitější a fotka nebo obrázek produktu. Výhodné je potom přidat odkaz na internetové stránky nebo e-shop, kde se zákazník může dozvědět více.

This entry was posted in Tipy na nákupy. Bookmark the permalink.